vineri, 4 octombrie 2019

Raport sedinta ordinara Consiliul Local Mizil 30.09.2019

Participanti: 17 consilieri din 17

Ordinea de zi si ordinea de zi suplimentara au fost urmatoarele:

Ordine de zi

Ordine de zi suplimentara































Ordine de zi:


1. Aprobare procese verbal din 31.07.2019, 09.09.2019 si 16.09.2019

Cum s-a votat: 17 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU


2. Aprobare includere in linia de garda a doamnei doctor Dana Ispas

Cum s-a votat: 17 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU


3. Aprobare organizare concurs pentru post vacant de farmacist sef

Cum s-a votat: 17 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU


4. Modificare stat de functii Spital Mizil

Cum s-a votat: 17 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU


5. Aprobare raport activitate asistenti personali

Cum s-a votat: 17 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU


6. Desemnare reprezentanti CL Mizil in consiliile de administratie de la unitatile de invatamant

Cum s-a votat: 17 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU


7. Concesiune teren Mihai Kogalniceanu

Cum s-a votat: 16 voturi PENTRU, 1 ABTINERE (Minea Claudiu-Remus)
Cum am votat: ABTINERE


8. Prelungire contracte concesiune cabinet medicale

Cum s-a votat: 17 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU


9. Atribuire teren in folosinta catre CJ Prahova

Cum s-a votat: 17 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU


Ordine de zi suplimentara

1. Acordare ajutor de urgenta

Proiectul a fost amanat


2. Modificare structura organizatorica Spital Mizil

Cum s-a votat: 17 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU


10. Diverse:

10.1. Adresa Liceu Tase Dumitrescu referitoare la teren sport

10.2. Solicitare teren cu constructive metalica str Mihai Bravu (in fata supermarket Penny)

10.3. Desfiintare cabinet medical la Liceul Teoretic Grigore Tocilescu sin infiintare cabinet stomatologic la Scoala nr. 3

10.4. Raport locuri parcare Str. 24 Ianuarie - Str. Blajului

10.5. Adresa Politie solicitare acoperire garaj

10.6. Inchiriere teren platou pnetru chiosc artificii pe perioada sarbatorilor de iarna

10.7. Solicitare Spital Mizil pentru decontare transport pentru doctorii care nu au domiciliul in Mizil

10.8. Adresa Bogdan Minculet referitoare la gunoi si apa

10.9. Adresa Bogdan Minculet referitoare la comportament presedinte de sedinta CL Mizil (Ranceanu)


Minea Claudiu-Remus
Consilier local

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu