vineri, 7 septembrie 2018

Raport sedinta ordinara Consiliul Local Mizil 30.08.2018

Participanti: 10 consilieri din 17
Absenti: Radu Eduard, Ciobanu Marian (PNL), Iacob Dan, Militaru Mihnea (PSD), Dumitru Oana, Irimia Gheorghe, Butuceanu Adrian (ALDE)

Ordinea de zi si ordinea de zi suplimentara au fost urmatoarele:

ordine de zi












Ordine de zi suplimentara:

5. Proiect de hotarare privind modificarea HCL 128 / 2008 (Regulamentul de ordine publica)


Ordine de zi:

1. Aprobarea proceselor verbale din 31.07.2018 si 13.08.2018

Cum s-a votat: PV din 31.07.2018 - 10 voturi PENTRU; PV din 13.08.2018: 9 voturi PENTRU, 1 ABTINERE (Minea Claudiu-Remus)
Cum am votat: PV din 31.07.2018 - PENTRU; PV din 13.08.2018 - ABTINERE


2. Participarea la turnee a sectiei de handbal de la CSO Mizil
Cum s-a votat: 10 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU

3. Aprobare pret minim evaluat teren Tarla T43, parcela 1502/1

Cum s-a votat: 9 voturi PENTRU, 1 ABTINERE (Minea Claudiu-Remus)
Cum am votat: ABTINERE

4. Diverse

4.1.Raport Politia Mizil semestrul 1 / 2018

4.2. Primarul Mizilului ne-a anuntat intentia de a depune un proiect pentru reabilitare, extindere si dotare a Ambulatoriului de la Spitalul Mizil. Sedinta pentru discutarea proiectului va avea loc luni, 10 septembrie 2018.

4.3 Consilierul Balanescu Cristian a adus in discutie extinderea retelei de alimentare cu gaz din orasul Mizil.

4.4. Am prezentat consilierilor sicanele pe care societatea Salub Interserv (la care actionar majoritar este Consiliul Local Mizil) le face firmelor mizilene. Salub a facturat taxa la groapa de gunoi aferenta perioadei ianuarie - iunie 2017, cu data facturii in luna decembrie 2017, ajunse la societati in luna iunie 2018.

4.5. L-am intrebat pe primarul Mizilului in ce stadiu este ancheta de la SPCG. Ne-a spus ca este finalizata si o va prezenta CL Mizil in urmatoarea sedinta de consiliu.

4.6. A fost prezentata solicitarea OCPI Prahova de a i se pune la dispozitie gratuit un spatiu pentru deschiderea unui birou la Mizil.

4.7. Au fost prezentate cateva solicitari pentru modificarea termenelor de plata din contracte de concesiune.


5. Modificarea HCL 128 / 2008 (Regulamentul de ordine publica)

Cum s-a votat: 10 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU

Sinteza discutii: modificarile constau in majorarea amenzilor pentru depozitarea gunoiului. Am solicitat secretarului primariei afisarea pe site-ul primariei a regulamentului actualizat.


Minea Claudiu-Remus
Consilier local

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu