joi, 2 august 2018

Raport sedinta ordinara Consiliul Local Mizil 31.07.2018

Participanti: 15 consilieri din 17
Absenti: Alexe Ilie (PNL), Iacob Dan (PSD)

Ordinea de zi si ordinea de zi suplimentara au fost urmatoarele:

Ordine de zi, ordine suplimentara




 


























Ordinea de zi:


1. Aprobarea proceselor verbale din 28.06.2018 si 16.07.2018

Cum s-a votat: PV din 28.06.2018 - 14 voturi PENTRU, 1 ABTINERE (Minea Claudiu-Remus); PV din 16.07.2018: 15 voturi PENTRU
Cum am votat: PV din 28.06.2018 - ABTINERE; PV din 16.07.2018 - PENTRU

Sinteza discutii: Am propus ca votarea proceselor verbale sa se faca pentru fiecare in parte. Consilierii au fost de acord.


2. Raport privind activitatea asistentilor personali

Cum s-a votat: 15 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU

Sinteza discutii: Am propus identificarea persoanelor cu handicap care au drept de munca (cu program complet sau partial) si punerea lor in contact cu firmele care, potrivit legii, trebuie sa angajeze persoane cu handicap intr-o anumita proportie. Doamna Daniela Toader urmeaza sa studieze acest aspect.


3. Raport privind serviciile si activitatile de asistenta medicala comunitara

Cum s-a votat: 15 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU


4. Modificare stat functii Spital Orasenesc

Cum s-a votat: 15 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU


5. Modificare HCL 76 / 27.06.2017 privind alocare teren pentru platforma gunoi grajd

Cum s-a votat: 15 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU


6. Modificare structura organizatorica Spital Orasenesc

Cum s-a votat: 15 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU


7. Concesionare teren 17 mp

Cum s-a votat: 13 voturi PENTRU, 1 vot CONTRA (Minea Claudiu-Remus), 1 ABTINERE (Radu Eduard)
Cum am votat: CONTRA


8. Diverse

8.1. Reprezentantii asociatiei E-Romnja au prezentat cateva din problemele cu care se confrunta cetatenii de etnie roma din cartier. Pentru a exemplifica situatia, au adus o sticla cu un sarpe.

8.2. A fost prezentata o adresa din partea Spitalului Mizil prin care se solicita primariei sa faca demersuri pentru redobandirea terenului de la spital care a fost transferat la Ministerul Justitiei in vederea construirii unui nou sediu pentru Judecatoria Mizil.

8.3. A fost prezentata o adresa prin care un cetatean din Mizil, proprietar de garaj, solicita intabularea terenului pe care se afla garajul, in vederea cumpararii.

8.4. Am fost anuntati ca Politia Mizil a intocmit un raport, care va fi prezentat intr-o sedinta viitoare.


Ordinea de zi suplimentara:

1. Modificare contract inchiriere

Cum s-a votat: consilierii au votat pentru retragerea proiectului si refacerea lui

Sinteza discutii: Proiectul prevedea transformarea contractului de inchiriere teren in contract inchiriere cladire. Consilierii au considerat ca aceasta transformare nu este legala.


Minea Claudiu-Remus
Consilier local

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu