luni, 8 mai 2017

Raport sedinta extraordinara Consiliul Local Mizil 08.05.2017

Participanti: 12 consilieri din 17
Absenti: Margarit Romeo (PSD), Radu Mastragociu si Vasile Tania-Cristina (PNL), Stoica Andreea-Iuliana si Irimia Gheorghe-Marian (ALDE)

Ordinea de zi a fost urmatoarea:

1.Proiect de hotarare privind aprobarea schimbarii formei juridice a SC Salub Interserv din societate pe actiuni in societate cu raspundere limitata.

2.Proiect de hotarare privind aprobarea organigramei si a statului de functii al SC Salub Interserv Mizil.

3.Proiect de hotarare privind avizarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2017 la SC Salub Interserv Mizil.

4.Proiect de hotarare privind achizitionarea a doua cantare pentru dotarea autogunoierelor aflate in evidenta SC Salub Interserv Mizil.

5.Proiect de hotarare privind actualizarea tarifelor practicate de operatorul de salubrizare SC Salub Interserv Mizil.



Pentru inceput, presedintele de sedinta a informat consiliul local asupra demisiei mele din functia de reprezentant al Consiliului Local in Adunarea Generala a Actionarilor de la SC Salub Interserv SA Mizil. Pentru locul ramas liber, a fost propus domnul consilier Craciun Nicolai. Inainte ca domnul Craciun Nicolai sa accepte sau nu, am trecut la discutarea celorlalte puncte de pe ordinea de zi.

A fost aprobata schimbarii formei juridice a SC Salub Interserv din societate pe actiuni in societate cu raspundere limitata.

Au urmat apoi ample dezbateri pe marginea diferitelor aspecte ale activitatii Salub Interserv: cheltuieli, venituri, schema de personal.

Am propus ca Salub Interserv sa ramana doar cu activitatea de colectare gunoi, iar activitatea de curatenie stradala sa fie preluata de primarie. Propunerea a fost respinsa de membrii consiliului local.

Domnul consilier Florin Mandalac a solicitat informatii suplimentare referitoare la diverse elemente din documentatia prezentata de directorul Salub Interserv, domnul Sterea.

Domnul Adi Radu l-a propus pe domnul Florin Mandalac pentru functia de reprezentanta al CL in AGA Salub Interserv. Domnul Craciun Nicolai a refuzat nominalizarea, astfel incat a fost supusa la vot propunerea domnul Adi Radu, care a fost adoptata de consiliul local.

Consiliul local nu a adoptat propunerea AGA din 28.04.2017, care prevedea:

1. Aprobarea actualizarii tarifelor
2. Aprobarea reducerii schemei de personal
3. Aprobarea organigramei si a statului de functii
4. Aprobarea achizitionarii a doua cantare pentru autogunoiere
5. Aprobata schimbarii formei juridice a SC Salub Interserv din societate pe actiuni in societate cu raspundere limitata
6. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru 2017

Domnul Florin Mandalac a solicitat o saptamana pentru identificarea solutiilor astfel incat Salub Interserv sa nu isi reduca schema de personal.

Consiliul local a fost de acord ca AGA Salub, in noua componenta, sa identifice solutii pentru a nu reduce numarul de personal, urmand a le comunica intr-o noua sedinta, care se va desfasura luni, 15.05.2017.

In sedinta din 15.05.2017, urmeaza a se adopta noua organigrama, bugetul de venituri si cheltuieli si noile tarife de salubrizare.

Consiliul local a agreat de principiu ideea de a trece de la facturarea pe persoana (la persoane fizice), respectiv pe m3 (la societati) la facturarea pe kg.

Ca un element de noutate, dezbaterile au fost foarte vii, consilierii cautand diverse solutii la subiectele aflate in discutie. Fata de alte sedinte (cum a fost cea de buget de exemplu), de data asta consiliul local s-a comportat ca un autentic legislativ local.

Sa vedem ce va fi pe 15.05.2017...

Minea Claudiu-Remus
Consilier local

Un comentariu:

  1. Cam rar au consilierii locali comportament responsabil ...... In cele mai multe cazuri doar cind sint direct sau indirect ineresati ....
    Consider ca trebuie explicata public diferenta intre S.A si S.R.L. in cazul Salub .
    Adrian Popescu

    RăspundețiȘtergere