luni, 15 mai 2017

Raport sedinta extraordinara Consiliul Local Mizil 15.05.2017

Participanti: 14 consilieri din 17
Absenti: Margarit Romeo (PSD), Adi Radu si Vasile Tania-Cristina (PNL)

Ordinea de zi a fost urmatoarea:

1.Proiect de hotarare privind aprobarea incheierii Acordului de Parteneriat intre Consiliul Judetean si o serie de primarii in vederea pregatirii si implementarii proiectului “Modernizare si reabilitare drumuri judetene DJ 102K, 102D, 100C”.

2.Proiect de hotarare privind inchirierea prin licitatie publica a doua spatii comerciale, situate pe str. Blajului fn, constructii cu caracter provizoriu, in vederea desfasurarii de activitati comerciale nealimentare.

3.Proiect de hotarare privind avizarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2017 la SC Salub Interserv Mizil.



1.Proiect de hotarare privind aprobarea incheierii Acordului de Parteneriat intre Consiliul Judetean si o serie de primarii in vederea pregatirii si implementarii proiectului “Modernizare si reabilitare drumuri judetene DJ 102K, 102D, 100C”.

In ceea ce priveste orasul Mizil, este vorba de reabilitarea urmatoarelor strazi: sos Vadu Sapat, str. 24 Ianuarie, bdul Garii (de la str. 24 Ianuarie pana la bariera), str. Recoltei si str. Spicului.

Proiectul nu presupune nici o contributie financiara din partea CL Mizil, cu doar furnizarea de informatii si documente pentru fundamentarea proiectului.

Cum s-a votat: 14 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU


2.Proiect de hotarare privind inchirierea prin licitatie publica a doua spatii comerciale, situate pe str. Blajului fn, constructii cu caracter provizoriu, in vederea desfasurarii de activitati comerciale nealimentare.

Dupa mutarea magazinelor pe platoul dintre cladirea ANAF si Complex Mestesugaresc, o parte din beneficiari au renuntat la contractile de inchiriere. Doua spatii au ramas libere (unul de 15,65 m2, altul de 7,55 m2).

Cele 2 spatii sunt scoase la inchiriere, cu un pret de pornire de 5 euro/m2.

Cum s-a votat: 14 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU


3.Proiect de hotarare privind avizarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2017 la SC Salub Interserv Mizil.

A fost reluata discutia inceputa in sedinta din 08.05.2017. Domnul Mandalac a solicitat revenirea asupra hotararii AGA din 28.04.2017.

Domnul Nicolai Pasol a parasit sedinta, spunand ca nu este de acord cu nici o reducere de personal la Salub.

A urmat o lunga discutie pe cifre, in principal intre domnul Florin Mandalac si domnul Sterea, cu interventii si ale altor consilieri.

Domnul Florin Mandalac a intrebat daca la Salub a fost angajata o persoana noua, la inceput de martie 2017. Domnul Sterea a confirmat ca da, in locul unei persoane care s-a pensionat.

In final s-a trecut la votarea bugetului de venituri si cheltuieli.

Cum s-a votat: 10 voturi PENTRU, 2 voturi CONTRA (domnii consilieri Florin Mandalac si Irimia Gheorghe-Marian), 1 persoana nu a votat (nu am putut identifica cine)
Cum am votat: PENTRU


Minea Claudiu-Remus
Consilier local

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu