miercuri, 27 iulie 2016

Raport sedinta Consiliul Local Mizil 27.07.2016

Participanti: 15 consilieri din 17
Absenti: Adi Radu (PNL), Stefan Stoicescu (PSD)

Materialele care au stat la baza discutiilor din sedinta sunt disponibile aici: https://www.primaria-mizil.ro/765-2/

Nota: cifra din fata hotararii corespunde punctului de pe ordinea de zi.

1. Aprobarea proceselor verbale din sedintele CL Mizil din 21.06.2016 si 23.06.2016

Cum s-a votat: 15 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU


2. Hotarare privind aprobarea contractarii unui imprumut pentru refinantarea datoriei publice, in valoare de 15.500.000 lei

Cum s-a votat: 15 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU

Sinteza discutii:
Doamna Daniela Dinu (director economic primaria Mizil) a prezentat un raport cu situatia datoriilor Primariei Mizil. In afara de cele 15,5 milioane lei (imprumuturi bancare), Primaria Mizil mai are datorii de 2.700.000 lei la furnizori, salariati etc, ceea ce ridica datoriile totale la circa 18.000.000 lei (aproximativ 4.000.000 euro).

Domnul consilier Badulescu a intrebat cat sunt datoriile totale, pentru a lamuri zvonurile.

Domnul consilier Proscan a cerut cuvantul si a avut o lunga prezentare a motivelor care au dus la acumularea acestor datorii. Eu, personal, am inteles din discursul dumnealui ca sunt foarte multi vinovati, iar dumnealui nu are absolut nici o vina.


8. Aprobarea Raportului cu privire la activitatea asistentilor personali ai persoanelor cu handicap grav

Cum s-a votat: 15 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU


9. Aprobarea Raportului privind serviciile si activitatile de asistenta medicala comunitara

Cum s-a votat: 15 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU


3. Desemnarea reprezentantilor Consiliului Local in consiliile de administratie si in comisiile pentru calitate la unitatile de invatamant preuniversitar

Cum s-a votat: 15 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU

Sinteza discutii:
In urma discutiilor, reprezentantii CL sunt:

-Liceul Grigore Tocilescu:
CA: Irimia George-Marian, Mastragociu Radu, Radu Eduard
Comisia de calitate: Vasile Tania

-Liceul Tase Dumitrescu:
CA: Proscan Emil, Alexe Ilie, Ciobanu Marian
Comisia de calitate: Stoica Andreea

-Scoala nr. 1:
CA: Stoicescu Stefan, Tudoroiu Stefan
Comisia de calitate: Iacob Dan

-Scoala nr. 2:
CA: Badulescu Valeriu, Iacob Dan
Comisia de calitate: Stoicescu Stefan

-Scoala nr. 3:
CA: Dumitru Oana, Stoica Andreea
Comisia de calitate: Mandalac Florin

-Gradinita cu PP:
CA: Pasol Nicolai, Minea Claudiu-Remus
Comisia de calitate: Mastragociu Radu


4. Modificarea statului de functii al Spitalului Mizil

Cum s-a votat: 15 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU

Sinteza discutii:
Domnul Margarit a prezentat modificarile solicitate: promovarea a doua persoane (asistent medical si arhivar) si un post nou (infirmiera)


5. Aprobare pret minim vanzare teren

Cum s-a votat: 15 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU


6. Aprobare pret minim concesionare teren

Cum s-a votat: 15 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU


7. Aprobare inchiriere teren
Cum s-a votat: 15 voturi 14 PENTRU, 1 ABTINERE
Cum am votat: ABTINERE (am considerat ca pretul propus pentru inchiriere este exagerat de mare – 11 lei/mp/luna)


10. Avizarea organigramei si statului de functii al Primariei Mizil

Cum s-a votat: 11 voturi PENTRU, 4 ABTINERI
Cum am votat: PENTRU

Sinteza discutii:
Organigrama a fost avizata in forma solicitata de executiv, cu o singura modificare: trecerea compartimentului ”Amenajarea teritoriului si urbanism, patrimoniu cadastru si agricultura” de la Secretar la Viceprimar


11. Instituire restrictii de circulatie

Cum s-a votat: 14 voturi PENTRU, 1 ABTINERE
Cum am votat: ABTINERE (consider ca acest gen de hotarari ar trebui adoptate doar dupa derularea unei dezbateri publice)


12. Solicitare catre Consiliul Judetean Prahova pentru transferarea catre Primaria Mizil a proprietatii asupra cladirii in care Primaria Mizil isi desfasoara activitatea

Cum s-a votat: 15 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU

Minea Claudiu-Remus - consilier local

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu