vineri, 29 martie 2019

Raport sedinta ordinara Consiliul Local Mizil 28.03.2019

Participanti: 16 consilieri din 17
Absent: Mastragociu Radu (PNL)

Ordinea de zi si ordinea de zi suplimentara au fost urmatoarele:

Ordine de zi si ordine suplimentara






















Ordine de zi:

1. Aprobare procese verbal din 28.02.2019 si 12.03.2019

Cum s-a votat: 16 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU


2. Concurs post vacant Spitalul Mizil

Cum s-a votat: 16 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU


3. Atribuire sediu Pro Romania

Cum s-a votat: 16 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU


4. Transformare functii publice din aparatul primarului

Cum s-a votat: 16 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU


5. Concesionare teren 3 mp str Cuza Voda

Cum s-a votat: 15 voturi PENTRU, 1 ABTINERE (Minea Claudiu-Remus)
Cum am votat: ABTINERE


6. Concesiune spatiu cabinet medical 9,45 mp

Cum s-a votat: 16 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU


7. Concesiune spatiu cabinet medical 16,73 mp

Cum s-a votat: 16 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU


8. Scoatere la licitatie teren pentru garaj 15 mp

Cum s-a votat: 15 voturi PENTRU, 1 ABTINERE (Minea Claudiu-Remus)
Cum am votat: ABTINERE


9. Inregistrare in proprietate privata teren 1240 mp

Cum s-a votat: 14 voturi PENTRU, 2 ABTINERI (Minea Claudiu-Remus, Stanciu Atanasie)
Cum am votat: ABTINERE


10. Diverse

10.1. Solicitare domnul Valentin Fulgeanu: concesionarile de teren sa nu se mai faca pe terenul proprietate privata aferent blocurilor, ci doar pe terenul aflat in proprietatea primariei

10.2. Domnul Stanciu Atanasie a propus sa se acorde locuri de casa in zona de nord-vest a orasului.

10.3. CAR Pensionari a solicitat sprijinul CL Mizil pentru intabularea suprafetei de teren atribuita prin HCL 46/2016.

10.4. Domnul Bogdan Minculet a solicitat sa i se comunice programul de audiente al consilierilor locali si atributiile politstilor locali.


Ordine de zi suplimentara:

1. Adresa DAS


Cum s-a votat: 16 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU


Minea Claudiu-Remus
Consilier local

Un comentariu:

  1. Casa de Ajutor Reciproc a Pensionarilor nu se lasa ..... Mai exact niste secaturi din aceasta organizatie .
    Niste ordinari din aceasta organizatie au construit ilegal pe spatiul verde si pe cota de teren aferenta apartamentelor din blocul unde isi desfasoara activitatea . Toate astea cu acordul ilegal al administratiei publice locale . Ba chiar cu acordul inconstient si iresponsabil al Asociatiei de proprietari .

    ,,Moda'' asta de schimbare a destinatiei unui imobil ( din apartament de locuit in sediu de firma ) este abjecta . Asa cum sint cei care o promoveaza .


    Adrian Popescu

    RăspundețiȘtergere