Participanti: 14 consilieri din 17
Absenti: Margarit Romeo (PSD),
Adi Radu si Vasile Tania-Cristina (PNL)
Ordinea de zi a fost urmatoarea:
1.Proiect de hotarare privind aprobarea incheierii
Acordului de Parteneriat intre Consiliul Judetean si o serie de primarii in
vederea pregatirii si implementarii proiectului “Modernizare si reabilitare
drumuri judetene DJ 102K, 102D, 100C”.
2.Proiect de hotarare privind inchirierea prin licitatie
publica a doua spatii comerciale, situate pe str. Blajului fn, constructii cu caracter
provizoriu, in vederea desfasurarii de activitati comerciale nealimentare.
3.Proiect de hotarare privind avizarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul
2017 la SC Salub Interserv Mizil.
1.Proiect de hotarare privind aprobarea incheierii
Acordului de Parteneriat intre Consiliul Judetean si o serie de primarii in
vederea pregatirii si implementarii proiectului “Modernizare si reabilitare
drumuri judetene DJ 102K, 102D, 100C”.
In ceea ce priveste orasul Mizil, este vorba de
reabilitarea urmatoarelor strazi: sos Vadu Sapat, str. 24 Ianuarie, bdul Garii
(de la str. 24 Ianuarie pana la bariera), str. Recoltei si str. Spicului.
Proiectul nu presupune nici o contributie financiara din
partea CL Mizil, cu doar furnizarea de informatii si documente pentru
fundamentarea proiectului.
Cum s-a votat: 14 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU
2.Proiect de hotarare privind inchirierea prin licitatie
publica a doua spatii comerciale, situate pe str. Blajului fn, constructii cu caracter
provizoriu, in vederea desfasurarii de activitati comerciale nealimentare.
Dupa mutarea magazinelor pe platoul dintre cladirea ANAF
si Complex Mestesugaresc, o parte din beneficiari au renuntat la contractile de
inchiriere. Doua spatii au
ramas libere (unul de 15,65 m2, altul de 7,55 m2).
Cele 2
spatii sunt scoase la inchiriere, cu un pret de pornire de 5 euro/m2.
Cum s-a votat: 14 voturi PENTRU
Cum am votat: PENTRU
3.Proiect
de hotarare privind avizarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2017
la SC Salub Interserv Mizil.
A fost reluata discutia inceputa in sedinta din
08.05.2017. Domnul Mandalac a solicitat revenirea asupra hotararii AGA din
28.04.2017.
Domnul Nicolai Pasol a parasit sedinta, spunand ca nu
este de acord cu nici o reducere de personal la Salub.
A urmat o lunga discutie pe cifre, in principal intre
domnul Florin Mandalac si domnul Sterea, cu interventii si ale altor
consilieri.
Domnul Florin Mandalac a intrebat daca la Salub a fost
angajata o persoana noua, la inceput de martie 2017. Domnul Sterea a confirmat
ca da, in locul unei persoane care s-a pensionat.
In final s-a trecut la votarea bugetului de venituri si
cheltuieli.
Cum s-a votat: 10 voturi PENTRU, 2 voturi CONTRA (domnii
consilieri Florin Mandalac si Irimia Gheorghe-Marian),
1 persoana nu a votat (nu am putut identifica cine)
Cum am votat: PENTRU
Minea Claudiu-Remus
Consilier local
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu