luni, 10 aprilie 2017

Drum bun, Gica!

A fost una dinte cele mai remarcabile persoane pe care le-am intalnit vreodata. Cu o inteligenta sclipitoare si cu o integritate desavarsita, a fost un model pentru generatia mea. Am crescut alaturi de el, avandu-l ca reper pentru ceea ce inseamna alegerile drepte si dragostea nesfarsita pentru libertate.

Cand eram studenti, am petrecut alaturi de el multe seri in care ne-a slefuit mintile. Apoi viata ne-a dus pe drumuri diferite. Ne-am reintalnit acum 3 saptamani si am petrecut o dupa amiaza agreabila, depanand amintiri din trecut si facand planuri pentru viitor. M-am bucurat enorm, gandindu-ma ca vor mai urma multe astfel de momente. Fara sa stim, a fost ultima data cand ne-am vazut.

A plecat pe alt drum si traim, din nou, senzatia ca de azi suntem mai saraci...

Drum bun, Gica! Dumnezeu sa te aiba in paza!

Minea Claudiu-Remus
Presedinte PNTCD Mizil

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu